Evokuje biblickú posvätnú schránku, s ktorou pracuje na úrovni konceptu, bájnej „skrinky“, ktorej princípy fungovania nikto nepozná. Túto predstavu podporuje náhodný algoritmus zabudovaný v objekte, ktorý vypína a zapína jednotlivé neónové trubice.
Druhá významová rovina odkazuje na dejiny architektúry: na elementárne stavebné princípy, problém skladby a charakteru architektonického priestoru (ktorý až v súčasnosti pomáha riešiť softvér a umelá inteligencia), alebo na odkazy k hrobkám či sarkofágom ako honosným konzervám už dávno mŕtveho obsahu.
Neónové trubice na jednej strane odkazujú k dekadentnej estetike nákupných centier a svetelných pútačov, zároveň však predstavujú objekt – readymade s vlastnou históriou a kontextom.
Výrobu neónových trubíc si dal v roku 1911 patentovať francúzsky vynálezca Georges Claude a spočiatku boli súčasťou vysokej kultúry. Dekorovali napr. budovu parížskej opery a iných kultúrnych inštitúcií. Až keď neskôr expandovali do USA a Japonska, stali sa pomerne bežným artiklom a do istej miery odrážali ekonomický potenciál konkrétneho mesta.
Ikonografia blikajúcich neónových svetiel počas posledných dekád rozšírila svoje konotácie. Generuje ťaživú atmosféru zastaraných kancelárskych priestorov alebo resentiment svetových veľkomiest na fotografiách z medzivojnového obdobia. Zároveň sú trvalou súčasťou popkultúry. Objavujú sa v dielach s motívom postapokalyptickej či dystopickej krajiny, alebo participujú na estetike kyberpunku a neskôr steampunku.
V priestoroch Čepan Gallery vytvára Archa špecifický dialóg s architektúrou Nádvoria. V rámci nej sa objavujú staršie zrekonštruované objekty v priamom kontakte s historickými parafrázami a intervenciami nových materiálov. Kľúčovým termínom pre takýto prístup je konverzia a to je aj princíp, ktorý v Arche uplatnil aj Marek Kvetan. Register historických odkazov definovaných formou a tvarom objektu dopĺňa a modifikuje vlastná ikonografia použitého materiálu (neónovej trubice). Ide o komprimovanú vizuálnu informáciu – architektúru formy a archeológiu obsahu.